SUNCOKRET ruralnoga turizma – The Sunflower Award odavno je prerastao okvire hrvatske nacionalne nagrade i izrastao u ključnu platformu za promidžbu autentičnosti ruralnih krajeva zahvaljujući strateškomu povezivanju s ključnim partnerima na svim razinama te sveobuhvatnoj intenzivnoj digitalnoj promidžbenoj kampanji usmjerenoj na cijelu jugoistočnu Europu.
U današnjemu turizmu – u kojemu se odluke o putovanju sve češće donose temeljem pretraživanja digitalnih medija i jednim klikom – izvrsnost na terenu nije dovoljna.
Stoga se Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj Klub članova Selo, organizator prestižne nagrade SUNCOKRET ruralnoga turizma – The Sunflower Award, koristi najutjecajnijim i najposjećenijim digitalnim medijima kako bi priče nagrađenih došle izravno do ciljne publike, sutrašnjih posjetitelja i gostiju.
U okviru naše intenzivne digitalne promidžbene kampanje pripremamo i objavljujemo videosadržaje i predstavljanja kojima promičemo nositelje izvrsnosti i dobitnike naše nagrade SUNCOKRET ruralnoga turizma – The Sunflower Award, čime oni postaju i nositeljima promidžbe. Njihove se jedinstvene i nadahnjujuće priče o uspjehu, iskustva, znanja, vještine i preporuke drugima u okviru atraktivnih digitalnih sadržaja predstavljaju posjetiteljima iz susjednih država.
U središtu pozornosti su nam gosti s bitnih geostrateških i lako dostupnih tržišta, a temeljni je cilj svih naših aktivnosti snažno promicati hrvatski ruralni turizam i njegove potencijale te ga predstaviti odgovorom na masovni turizam, a Republiku Hrvatsku pretvoriti u zelenu destinaciju koja nudi autentičnost.
Digitalna promidžbena kampanja i nagrada SUNCOKRET ruralnoga turizma – The Sunflower Award su međusobno povezane jer osvajanjem Zlatne povelje, Srebrne povelje ili Brončane povelje, nagrađeni dobivaju i znak kvalitete, a našom digitalnom kampanjom dobitnicima i nositeljima znaka kvalitete jamčimo snažnu vidljivost među potencijalnim gostima iz cijele jugoistočne Europe.
SUNCOKRET ruralnoga turizma – The Sunflower Award tako pomaže da trud i predanost svih vrijednih ljudi u hrvatskome ruralnom turizmu ne ostanu skriveni unutar nacionalnih okvira, nego da se prepoznaju i kapitaliziraju i na međunarodnome tržištu, potičući ujedno cjelokupno održivo gospodarstvo i ulaganja u budućnost hrvatskih ruralnih krajeva i zajednica.