direktorica razvoja robne marke i turističkih proizvoda u Hrvatskoj turističkoj zajednici

Slavija Jačan Obratov je diplomirala novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, a potom je na poslijediplomskome studiju stekla zvanje sveučilišne specijalistice za marketing posebnih područja. Svoja je prva radna iskustva ostvarila u privatnome sektoru – prvo u radijskome marketingu, a potom i u odnosima s javnošću. Karijeru u turizmu je započela u Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) u kojoj je trenutačno na mjestu direktorice razvoja robne marke i turističkih proizvoda. Stekla je veliko iskustvo u marketingu u turizmu te je tijekom rada u HTZ-u ostvarila niz značajnih projekata povezanih sa stvaranjem robne marke (eng. branding) i promidžbom hrvatskoga turizma. Posljednjih su joj godina u središtu zanimanja projekti povezani s razvojem turističkih proizvoda u području ruralnoga turizma, vrhunske i luksuzne ponude (eng. premium and luxury offer), gastronomije, kongresnoga, kulturnoga, zdravstvenoga, sportskoga i nautičkoga turizma. Aktivno sudjeluje i u provedbi projekata koji se financiraju sredstvima Europske unije te sredstvima iz fondova za turistički nerazvijena područja i udružene turističke zajednice. Dugi je niz godina uključena u projekte ruralnoga turizma, a prošle je godine imala čast biti predsjednicom Ocjenjivačkoga suda SUNCOKRETA ruralnoga turizma – The Sunflower Award. Od samih početaka sudjeluje u aktivnostima kojima se Republika Hrvatska predstavlja na svjetskoj gastronomskoj karti te surađuje s vodećim svjetskim gastronomskim robnim markama, platformama i vodičima, među kojima su Michelin, 50 Best, Gault&Millau, JRE itd. Od 2005. do 2013. godine je bila na dužnosti glavne urednice časopisa Turizam, najstarijega hrvatskog znanstveno-stručnoga časopisa s međunarodnim ugledom.